Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

και μια ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ από μένα

σε μια παρέα που "παίζει" τελευταία άσχημα παιχνίδια...
Να ξέρουν πως δεν θα τ΄αφήσω έτσι, ούτε είμαι τόσο χαζή, ώστε να το ρίξω στο "τυχαίο".
Στο τρίτο κατέβασμα του διακόπτη του τηλεφώνου μου και της σύνδεσής μου, πέφτει καταγγελία.
Και μετά...θα γίνουμε όλοι μαζί, διάσημοι!
Είναι δικαίωμά μου και όχι απειλή.
Αν ενοχλώ έναν ή πολλούς, να έρθει να με βρει, να το συζητήσουμε, πριν γελάσει και το παρδαλό κατσίκι!
Αρκετά.
Ξέρω πως να κινηθώ, γενικά. Απλά, στα άλλα... έδινα τόπο στην οργή. Το άλλο όμως, είναι μεγάλο ποινικό αδίκημα.
Αυτά προς το παρόν.

3 σχόλια:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

2 και 12, κόπηκε πάλι.
Πού να ήταν και χειμώνας!

Ανώνυμος είπε...

Κατερίνα μου, ποιός σε πείραξε κι έχεις γίνει έξαλλη; Να έρθω να τον δείρω...

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Άσε, Ευαγγελία μου, το ανέλαβαν άλλοι. Κράτα εσύ δυνάμεις, για κανέναν άλλον! Εντάξει;
Ευχαριστώ για την συμπαράσταση!