Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Αγαστή ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ - Αναστασία Καλλιοντζή

Αγαστή ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Αναστασία Καλλιοντζή

Α.Α. ΛΙΒΑΝΗ



















"Αγαστή Συνεργασία", το νέο βιβλίο της Αναστασίας και μα, την αλήθεια, με "παίδεψε" πολύ, αλλά το διάβασα! Το κουβαλούσα μαζί μου κάθε μέρα! Ήταν και βαρύ!Μια απορία που δεν μου έλυσε στα γραφόμενά του είναι αν οι εκδόσεις "Εκίζογλου" (φανταστκές, ντε!) έβαζαν κάποιο όρο και για πολλές σελίδες στον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο...
Για πες, Αναστασία μου!
Πολλά τα εμπόδια στο να το διαβάσω εγκαίρως (βλέπε μαγαζί, υποχρεώσεις, χρόνο, γενικά φαινόμενα γύρω μας) μα, όκευ, τα ξεπέρασα!
Μόνο που θα ήθελα ένα καλύτερο τέλος, Αναστασία μου!
Τόση αδικία, τέτοιο βαρύ τέλος, δεν το σηκώνει ο οργανισμός μου!
Μελαγχόλησα.
Θα μου πεις, είναι φαντασία! ΔΕΚΤΟΝ! ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

Υγ. Εκείνο το πιπέρι στη γλώσσα, θα σου το βάλω όμως! Άμα σου πω μια σκηνή που έπαθα, θα κοκκινήσεις κι εσύ!
Υγ. Δεν είναι ώρα, όμως! Έχουμε και τα σχόλια.
Υγ. Θα μπορούσε να γίνει μια υπέροχη ταινία, Αναστασία μου! Θα προβλημάτιζε πολύ κόσμο, όχι μόνο στο θέμα εκδόσεων. Έχει πολλά τα θέματα που "σκαλίζει".
Να είσαι καλά, "να σκαλίζεις" φανταστικά, Κρητικοπούλα μου!

Η πρώτη ανάρτηση για το βιβλίο, εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: