Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η :

... με λιακάδα ή με βροχή... το Σαββάτο θα 'μαι εκεί!!!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ !

Σε όλες κι όλους τους Φίλους της καρδιάς και του νου...

χαρά μου να είστε εκεί:

στο ιστορικό κτίριο της Λέσχης των τριών Δυνάμεων

(Λέξινγτον 'Αβενιου, Νέα Υόρκη, Ν.Υ.

δείτε το πρόγραμμα)

Σάββατο, δεκαέξι του Απρίλη, ώρα δύο απογευματινή. Υγ.: Μόνο στην Αγγλική!!!
Γνωρίζω ότι δεν είναι δυνατόν!!! μα αυτό δεν έχει τόση σημασία... αρκεί μια κάποια στιγμή, κατά τις δέκα, να στείλετε μια μικρή σκέψη... θα την καταλάβω!
Να έχετε ένα καλό Σαββατο-Κύριακο.

Πάντα με την αγάπη μου,

3 σχόλια:

Τα χνάρια είπε...

Έκανα απλή αντιγραφή. Πιστεύω πως αυτή, λέει πολύ περισσότερα από όλες τις εννοούμενες ευχές, Γιώτα μου!

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου!!!
Έχω από την Πέμπτη να δω τα ...δρώμενά σου!
Χθες βράδυ έγραφα τα ...περί πρόσκλησης!!!
και σε μια στιγμή εξαφανίστηκαν όλα!!!!!!!!!
το έχω ξαναπάθει,
μα νευρίασα τόσο, όχι μόνο για το χρόνο που διέθεσα, μα για το "κέφι" που είχα όταν τα έγραφα!

Σήμερα είπα να τιμήσω όλους εσας που στείλατε τις σκέψεις σας σε μένα, το Σάββατο,
-Ολα π'ηγαν Θαυμάσια-
και μετά να πάω πάλι να φτιάξω την ανάρτηση!!!
κι από δω, ΧΙΛΙΕΣ καλές ευχές, Καλή εβδομάδα, Καλό Πάσχα...
Κι από δω,
Χρόνια Πολλά, από τώρα, Για το μοναχογιό σου, να έχει καλή Τύχη, κι ότι το καλύτερο στη ζωή σας!
Με την Αγάπη μου, Φίλη μου,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Φαίνεται πως πεινάει τελευταίως ο μπλόγγερ, Γιώτα μου! Δεν θα του περάσει, όμως! Θα βρεις κι άλλη στιγμή το κέφι, γιατί δεν ήταν μια απλή στιγμή της ζωής σου και μας το οφείλεις!
"Συγχαρητήρια", πάντα τέτοια και καλύτερα, εύχομαι! Επίσης αγάπη και τις καλύτερες ευχές για Χαρούμενο Πάσχα, σε όλους σας!
Ευχαριστώ για τις ευχές σου για τον Τάσο μου!
Θα τα πούμε όμως, και τηλεφωνικώς ως τότε!