Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Μεγάλο Σάββατο

Μεγάλο Σάββατο

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

4 σχόλια:

Drmakspy είπε...

Καλή Ανάσταση με όση χαρά μπορείς να αντέξεις Κατερινάκι μου... Χρόνια Πολλά και καλά, Καλό Πάσχα...

Τα χνάρια είπε...

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά, Σπύρο μου!Μ΄αρεσε πολύ η ευχή σου! Εν απουσία της, δεν είχα σκεφτεί κι ότι δεν αντέχεται μαζεμένη...
Να 'σαι καλά, Σπύρο μου! Καλά να περνάς!

Αστοριανή είπε...

...όλο και σε σκέπτομαι, ειδικά με τα της Ζαγοριανής...
κάνε και κανα ευχέλαιο, ή πάρε αγιασμό και ράντισε... λένε βοηθάει!

Κατερινάκι μου,
θα τα πούμε,
Με την αγάπη μας,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα μου, γύρισα απόψε. Τα λέμε στην πορεία...
Και ο Αγιασμός θέλει τον χρόνο του και την στιγμή του! Θα γίνουν κι Αυτά!
Φιλάκια πολλά σε όλους! Πάω τώρα να σου απαντήσω στον Γιάννη Μαλαμούση, γιατί απόψε το είδα και πρέπει να τον ενημερώσω! Σίγουρα σε "Ευχαριστεί" από καρδιάς, γιατί τον ξέρω τον Γιάννη!
Προσεχώς, λοιπόν, η απάντησή του! Ναι;
Δικιά μου η ευθύνη, έτσι κι αλλιώς και συγγνώμη που έχω βγει πολύ εκτός! Ναι;
Η ζωή δε ρωτάει όμως, αν εγώ έχω πολλές ιντερνετικές φιλικές υποχρεώσεις! Το ξέρεις από πρώτο χέρι, αφού κι εσένα σ' έχω παραμελήσει!
Υπομονή, όμως! Έρχεται ο παππάς με τον Αγιασμό!Τον βρήκα τυχαία στην μάννα (περίμενε! Μια ζωή! Αχ, αυτή η μάννα!), την διάβασα, αλλά δεν του είπα τίποτα ακόμα, γιατί τα θέλω αλλιώς τα πράγματα, απ' ότι έχουν τώρα.
Υπομονή! Μου τό 'πε και η μάννα!