Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Στον Γιάννη για την δοκιμασμένη φιλία μας

Αυτά τα λουλούδια, όσο και οι στιγμές που φωτογραφήθηκαν, σημαίνουν πολλά για μένα.
Θα ήθελα να τα χαρίσω στον Γιάννη, με όλη μου την φιλία, τον θαυμασμό μου και την εκτίμηση που τρέφω γι' αυτόν:

2 σχόλια:

Γιάννης Τσίγκρας είπε...

Τώρα το βρήκα, Κατερίνα
Σ΄ ευχαριστώ θερμά
Γιάννης

Τα χνάρια είπε...

Να είσαι καλά, Γιάννη! Γερός και χαρούμενος, εσύ και η οικογένειά σου! Εύχομαι σύντομα μεγάλη δικαίωση στα γραπτά σου, είτε διηγήματα είναι αυτά, είτε ποιήματα!
"Καλό Πάσχα", Γιάννη, από δω.
Να ξέρεις ότι σου χάρισα αγαπημένα λουλούδια της μάννας, που κάθε χρόνο φυτρώνουν σε διάφορα σημεία γύρω μου, και μου δίνουν τα δικά της τα σημάδια...
Άμα είναι να με τιμάς με την γραπτή παρουσία σου στα βιντεάκια, ε, τότε, να σου χαρίζω συχνά!