Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Χαλάλι τους!




Έτσι κι αλλιώς, πήγε μία πάλι. Ποτέ δεν θα προλάβω να γράψω ή να αντιγράψω τα όσα θα ήθελα.
Μια όμως και το έφερε η ροή... το "μ' αρέσει" και "δε μ' αρέσει", να πω για τα κυκλαμινάκια μου που μου έκλεψαν το τριήμερο.
Εγώ το θεώρησα γούρι!
Έκλεψαν μόνο αυτά!
Τυχαίο;
Ο άντρας μου έσκασε! Ήθελε να δει τις κάμερες της Τράπεζας, να δει ποιος ή ποια τα πήρε!
Χαλάλι τους, άντρα μου! Αρκεί να μου τα ποτίζουν!
Λουλούδια και βιβλία, ας κλέβουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: