Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Βραβεία Μαρκατά

Απονέμονται τα βραβεία Μαρκατά

Το Μορφωτικό Ίδρυμα της 'Ενωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδος και Εύβοιας θα απονείμει και φέτος τα ετήσια βραβεία εις μνήμη «Μαρίνου και Ιωάννου Μαρκατά».
Τα βραβεία απονέμονται με απόφαση της διοίκησης του Μορφωτικού Ιδρύματος σε τέσσερις αποφοίτους Λυκείου της θεσσαλικής περιφέρειας, που πέτυχαν τις υψηλότερες θέσεις εισαγωγής σε πανεπιστημιακές... δημοσιογραφικές σχολές.
Οι απόφοιτοι Λυκείων της Θεσσαλίας που πέτυχαν σε πανεπιστημιακές σχολές Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης θα πρέπει να αποστείλουν στα γραφεία στα γραφεία του Μορφωτικού Ιδρύματος (Μεγ. Αλεξάνδρου 3 – Λάρισα) ή της Ένωσης Συντακτών Θεσσαλίας (Κ. Καρτάλη 1, Βόλος, ΤΚ 38221) μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2010 τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Πληροφορίες στα τηλέφωνα 24210-32885 ή 2410-537805.

πηγή:VOLOSPRESS

Σήμερα έμαθα γι' αυτή την ιστοσελίδα. Κι αν μένω στον Βόλο, δεν σημαίνει πως γνωρίζω τους άλλους μπλόγγερς.
Κρατάω αυτή την είδηση, λόγω της Μπίκας. Την είχα κρατήσει απόκομα κι από τις εφημερίδες, αλλά είναι πιο εύκολο, τελικά, να αντιγράψεις απ' τα μπλογκ!
Ευχαριστώ, παιδιά!

Κάποτε ... είμασταν φίλες με την Μπίκα Μαρκατά. Τα παλιά ημερολόγιά μου μιλάνε πολύ για 'Κείνη! Όταν Έφυγε, είχαμε "χαθεί", αλλά έμαθα μετά από χρόνια, πως είπε σε μια κοινή φίλη ότι είμαι "ατίθασο" παιδί! Κάπως έτσι. Μ' αγαπούσε πολύ, όπως κι εγώ και την θεωρώ "δασκάλα μου", γιατί Εκείνη ήταν η αφορμή να εκδόσω το πρώτο μου βιβλίο, το "Γράμμα στη μάννα με δύο ν". Πίστευε πολύ σε μένα, γιατί, όπως μου έλεγε, Εκείνη για να γράψει έπρεπε να διαβάσει όλη της την βιβλιοθήκη, ενώ εγώ ήμουνα η ίδια η "πηγή"!
Και τι δεν μου έλεγε!
Αιωνία της η μνήμη! Θα ήθελα πολύ να μπορέσω να πάω στην εκδήλωση! Συγκινούμαι πολύ, κάθε φορά που ακούω για τα βραβεία Μαρκατά! Ήταν δική της δωρεά και νομίζω πως θα έπρεπε να ακούγεται, τώρα πια, (που δεν είναι στη ζωή) και το δικό της όνομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: