Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Απ' τα κρατημένα...

Κατερίνα Δεστάπα Παιδιά, σας "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" πολύ όλους σας! Δεν περίμενα σ' αυτή τη σελίδα να με θυμηθείτε! Αύριο, μεθαύριο (θα σας απαντήσω όλους σας!) Να είστε καλά, όλοι σας!
2¨34! Δε με παίρνει άλλο... για σήμερα! Θα με μαζέψουνε... ΤΕΖΑ!

18 ώρες πριν · ·


Justine Frangouli-Argyris

Justine Frangouli-Argyris Κατερινάκι μου,
Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα με την ωραία σου οικογένεια. Σ΄ευχαριστούμε που μπήκες στις ζωές μας. Πέρισι τέτοια εποχή περίπου σε ξαναείδα.
Φιλί γιορταστικό

19 ώρες πριν · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Εγώ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Ιουστίνη μου, που με δεχτήκατε! Δική μου η τιμή! Ευχαριστώ για τις ευχές, εύχομαι τα καλύτερα σε σένα και στην οικογένειά σου, Καλές Εμπνεύσεις και με το καλό να ξανανταμώσουμε! Φιλάκια κι από δω!
      Πριν από 23 λεπτά ·
Peter Baran

Peter Baran χρονια πολλα οτι επιθυμεις!

23 ώρες πριν · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Ευχαριστώ, Πέτερ! Κι εσύ ότι επιθυμείς!
      Πριν από 22 λεπτά ·
Asimenia Stella

Asimenia Stella Χρονια πολλα με υγεια!

23 ώρες πριν · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Ευχαριστώ, Ασημένια μου! Τι ωραίο όνομα!
      Πριν από 22 λεπτά ·
Στράτος Ψήστης

Στράτος Ψήστης ‎[C=808080] [/]Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!

Χθες στις 8:21 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Ευχαριστώ, Στράτο! να είσαι καλά!
      Πριν από 21 λεπτά ·
Katerina Kanellopoulou

Katerina Kanellopoulou Χρόνια πολλά για τη γιορτή μας Κατερίνα. Με αγάπη και υγεία και πολύ τύχη:)

Χθες στις 8:20 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Πολύχρονη, Κατερίνα μου! Και ευτυχισμένη!
      Πριν από 21 λεπτά ·
Eleftheria Goulou

Eleftheria Goulou Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου!

Βλέπεις όλες τις σημαντικές ημερομηνίες των φίλων σου, στέλνεις όμορφες ευχές και τυπώνεις μοναδικά ημερολόγια!
-
Χθες στις 7:57 μ.μ. μέσω Today Calendar · · · Εμφάνιση φιλίας · Δες γιορτές

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Λευτεράκι μου, χαθήκαμε! Να είσαι καλά κι εσύ και η οικογένειά σου!
      Πριν από 20 λεπτά ·
ΜΑΡΙΑ ΜΑΚΡΙΔΗ

ΜΑΡΙΑ ΜΑΚΡΙΔΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Χθες στις 7:24 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩ, Μαρία μου!
      Πριν από 20 λεπτά ·
Argiris Zafeiridis

Argiris Zafeiridis Χρονια σου πολλα ...

Χθες στις 5:51 μ.μ. · ·

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Ευχαριστώ, Αργύρη! Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!
      Πριν από 19 λεπτά ·
Λένα Μαντά

Λένα Μαντά Χρόνια πολλά!!

Χθες στις 4:48 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Ευχαριστώ, Λένα μου! Κι εσύ ότι ποθείς!
      Πριν από 18 λεπτά ·
Angelos Asiminakis

Angelos Asiminakis ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Χθες στις 4:42 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
Konstantinos Manikas

Konstantinos Manikas Χρόνια πολλά και καλά, κάθε ευτυχία!!

Χθες στις 4:34 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Και σε σένα, Κωνσταντίνε!
      Πριν από 17 λεπτά ·
Aggela Pa

Aggela Pa xronia polla!!!!!!!!!!!!!!

Χθες στις 4:02 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Και σε σένα, Αγγέλα μου, που γιόρταζες πριν λίγες μέρες!
      Πριν από 15 λεπτά ·
Angeliki Liakou

Angeliki Liakou Χρονια πολλα!!!!

Χθες στις 3:37 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Κι εσύ πολύχρονη και ευτυχισμένη, Αγγελική μου!
      Πριν από 14 λεπτά ·
ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Κατερίνα Καρεκλίδου

Κατερίνα Καρεκλίδου Χρόνια Καλά κ. Κατερίνα. Ότι επιθυμείτε...

Χθες στις 2:52 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Κατερίνα μου, πολύχρονη και ευτυχισμένη και εσύ!
      Πριν από 14 λεπτά ·
Akrovatis Ακροβάτης

Akrovatis Ακροβάτης Σας εύχομαι τα καλύτερα ... ακροβατικά χρόνια να είναι μπροστά σας!

Χθες στις 2:46 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Ακροβατικά και καλύτερα, Ακροβάτη μου; Λίγο δύσκολο! Νοώ, όμως, το νόημα της ευχής σου και σ' ευχαριστώ!
      Πριν από 12 λεπτά ·
Mikri Kouzina

Mikri Kouzina Χρονια πολλα και καλα!

Χθες στις 1:58 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Και ΚΑΛΑ, για όλους μας! Ξαναπέστο! Σ' ευχαριστώ!
      Πριν από 11 λεπτά ·
μαιρη γουλετα

μαιρη γουλετα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ!!!!!!

Χθες στις 12:45 μ.μ. μέσω Chocolate Passion · · · Εμφάνιση φιλίας · Send Sweet Chocolate With

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Και ΓΛΥΚΑ! ΚΑΛΟ! Ευχαριστώ, Μαίρη μου!
      Πριν από 11 λεπτά ·
Omixli Sti Limni

Omixli Sti Limni Χρόνια σου Πολλά ότι επιθυμείς.....!

Χθες στις 12:45 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας


    • Κατερίνα Δεστάπα Ευχαριστώ, ομίχλη μου! Κάν' το "ήλιος στη λίμνη", για να μην συννεφιάζουμε!
      Πριν από 9 λεπτά ·
μαιρη γουλετα

μαιρη γουλετα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ!!!!!!

Χθες στις 12:44 μ.μ. μέσω Chocolate Passion · · · Εμφάνιση φιλίας · Send Sweet Chocolate With

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Ευχαριστώ, Μαίρη μου! Γλυκάθηκα!
      Πριν από 8 λεπτά ·
μαιρη γουλετα

μαιρη γουλετα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ!!!!!!

Χθες στις 12:43 μ.μ. μέσω Chocolate Passion · · · Εμφάνιση φιλίας · Send Sweet Chocolate With

  • Μου αρέσει!
Eva Tsimiakaki

Eva Tsimiakaki Χρόνια Πολλά γεμάτα πάντα με όνειρα, με δημιουργία, με επιτυχίες και με αμέτρητες χαρές!!!!

Χθες στις 12:17 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Μακάρι, Εύα μου, για όλον τον κόσμο!
      Πριν από 8 λεπτά ·
Persa Koumoutsi

Persa Koumoutsi Χρόνια πολλά, Κατερίνα μου. χρόνια καλά, ευτυχισμένα και δημιουργικά!! πολλά φιλιαά

Χθες στις 12:08 μ.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Ευχαριστώ, Περσάκι μου! Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις! Φιλάκια βιαστικά απ' το μαγαζί!
      Πριν από 7 λεπτά ·
Kathi Synodinou

Kathi Synodinou χρονια πολλα και καλα

Χθες στις 10:20 π.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
Dimitris Alexiou

Dimitris Alexiou Χρόνια πολλά λοιπόν και όμορφα, χρόνια δημιουργικά!

Χθες στις 10:18 π.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Να είσαι καλά, Δημήτρη! Κι εσύ ότι ποθείς!
      Πριν από 6 λεπτά ·
Olympia Makraki

Olympia Makraki Χρόνια πολλά, πάντα ευτυχισμένη!

Χθες στις 9:15 π.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Για να δούμε, Ολυμπία μου... Σ' ευχαριστώ!
      Πριν από 5 λεπτά ·
Martha Kampisiou

Martha Kampisiou katerina mou xronia polla!!!!oti epithimeis sou euxomai kai panta na eisai eytyxismeni!!filia!!

Χθες στις 9:02 π.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Σ' ευχαριστώ, Μάρθα μου! Κι εσύ ότι επιθυμείς!
      Πριν από 4 λεπτά ·
Elenh Mara
Τρίο Μπελκάντο Xρόνια Πολλά για τη γιορτή σου Χρόνια Πολλά η μοίρα πάντα να σου γελά και η τύχη να σε χαϊδεύει Xρόνια Πολλά να δεις πνοή μου χίλια καλά τα όνειρά σου ν' άναι καλά και ο κόσμος ας σε ζηλεύει Xρόνια Πολλά για τη γιορτή σου Χρόνια Πολλά...
Χθες στις 7:38 π.μ. · · · Κοινοποίηση · Εμφάνιση φιλίας

  • Αυτό αρέσει σε εσένα και στον/στην Elenh Mara.
    • Κατερίνα Δεστάπα Μ' αρέσει! Ευχαριστώ, Ελένη μου!
      Πριν από 4 λεπτά ·
Fotini Samaritaki

Fotini Samaritaki Κατερίνα μου, Χρόνια σου Πολλά με υγεία και χαρά. Ελπίζω να τα πούμε και αλλιώς. Πολλά φιλιά!

Χθες στις 7:36 π.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Τα 'παμε! Ας πούμε! Φιλάκια! Ευχαριστώ, Φωτεινούλα μου!
      Πριν από 3 λεπτά ·
Evridiki Xyridaki

Evridiki Xyridaki Χρονια πολλα με υγεια !!!

Χθες στις 7:08 π.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Σ' ευχαριστώ, Ευριδίκη μου!
      Πριν από 3 λεπτά ·
ΟΛΓΑ ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ

ΟΛΓΑ ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ χρονια πολλα!οτι επιθυμεις!!!‌ ‌

Χθες στις 1:58 π.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Στην αγκαλιά σου να το βρεις, λέει παρακάτω, Όλγα μου! Σ' ευχαριστώ!
      Λίγα δευτερόλεπτα πριν ·
Margarita Karagiorgou

Margarita Karagiorgou ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ !

Χθες στις 1:43 π.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Μαργαρίτα μου, Ευχαριστώ!
      Λίγα δευτερόλεπτα πριν ·
Panagiotis Gkagkakis

Panagiotis Gkagkakis xronia polla!!!

Χθες στις 1:28 π.μ. · · · Εμφάνιση φιλίας

  • Μου αρέσει!
    • Κατερίνα Δεστάπα Ευχαριστώ, Παναγιώτη! Φιλιά στο χωριό μου!
      Πριν από 2 δευτερόλεπτα ·

Δεν υπάρχουν σχόλια: