Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Καλέ, γιορτάζω!

Έφτασα σπίτι! Τα τηλέφωνα χτυπάνε από τώρα! Δεν ξανάγινε!
"Αφού δε με βρίσκουν", λένε, "παίρνουν σειρά!"

Γιορτάζω (ρε) παιδιά!

Να είμαι γερή και να χαίρομαι οικογένεια, συγγενείς και φίλους!

"Χρόνια Πολλά" σε όλες τις Κατερίνες!



Υγ. Μου το χάρισε το Μαρελντάκι στο Φέισμπουκ και το κρατάω κι εδώ!
Ευχαριστώ, Μαρλεντάκι! ΤΟΟΟΟΟΣΟΟΟ ΠΟΛΥ!!!

5 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Γίνεται να σε ξεχάσουμε, Κατερίνα;
Χρόνια σου Πολλά!!!
Να είσαι καλά και να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!
κοίτα τώρα... εγώ σου αφιέρωσα Πασχάλη

NA ZHΣEIΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΕΚΑΤΟ και να χαίρεσαι ΥΓΙΗΣ όσους αγαπάς

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Τα χνάρια είπε...

Γλαρένια μου, Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, προκαταβολικά! Τώρα θα πάω να το δω! Μόλις γύρισα σπίτι.
Σήμερα σε σκέφτηκα έξτρα, πέρα απ' τους γλάρους που τους βλέπω πια από λίγο (πιο μακριά από παλιά) και με το δώρο μιας φίλης. Μου χάρισε μια καρφίτσα με ένα γλάρο και δεν το πίστευα!Της είπα πως έχω μια φίλη ιντερνετική γλαρένια και αυτό είναι το σήμα της! Κι ότι τώρα θα με μπερδεύει! Θα σας θυμάμαι μαζί!
Φιλάκια και εύχομαι ότι καλύτερο σε σένα και στην οικογένειά σου!
Πάω να το δω!

Τα χνάρια είπε...

Έψαχνα κι εγώ να βρω το δεύτερο σχόλιο! Στράτο μου,ούτε εγώ σας ξεχνάω και το ξέρετε!Σ' ευχαριστώ για τις ευχές κι εύχομαι και σε σένα και στην οικογένειά σου, ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
Φιλιά πολλά!

Τα χνάρια είπε...

Γλαρένια μου, σόρυ για την διακοπή! Έψαχνα το δεύτερο σχόλιο!Είχα μπει απ' το γιαχού και είδα το δικό σου πρώτο.

Απίστευτο πόσο στο μυαλό μου είσαι! Έτυχε ν' ακούσω χθες τον Πασχάλη στην Αννίτα και είπα: "Κοίτα πόσα τραγούδια έχουν γραφτεί για τις Κατερίνες! Να τα μαζέψω με την πρώτη ευκαιρία!"
Και να, που τα βρήκα έτοιμα από σένα!
Σ' ευχαριστώ πολύ και γι' αυτό το δεύτερο δώρο, που είναι για μένα κέρδος χρόνου!
Να είσαι καλά!Φαντάζομαιόλες οι Κατερίνεςθα το χάρηκαν! Κι επί τη ευκαιρία, αφού έχεις και τα σχόλια κλειστά, να χαίρεσαι και την κορούλα σου και όλες τις φίλες σου!
Τώρα φιλάκια!