Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

ΑΙΩΝΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - ΕΛΕΝΗ ΓΚΙΚΑ

ΑΙΩΝΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΕΛΕΝΗ ΓΚΙΚΑ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Μέρες το περίμενα! Με αγωνία το περίμενα! Όταν μου είπε ο γιος μου πως τηλεφώνησε ο βιβλιοπώλης, έτρεξα!
Μόλις είδα τον όγκο του, είπα: "Ωχ! Πότε θα το διαβάσω;"
Το άρχισα. Μόλις είδα να γράφει και για άλλα βιβλία, είπα: " Εδώ θέλει πολύ αφοσίωση, Κατερίνα! Δε διαβάζεται στα "όρθια"! Ή πρέπει να πάρεις άδεια ή πρέπει να περιμένεις!"
Ε, μόλις είδα και μια τολμηρή Ελένη, είπα: "Η Ελένη τολμά! Απίστευτο! Πιπέρι θα της βάλω στην γλώσσα!"
Με ξάφνιασε! Η Ελένη είναι μες τις εκπλήξεις! Την χάρηκα!
Φυσικά και δεν το διάβασα ακόμα! Είμαι στην πολύ αρχή. Υπομονή, θα κάνω και σωστή βιβλιοπαρουσίαση, αφού το διαβάσω, βεβαίως, βεβαίως!
Το μόνο που κατάφερα προς το παρόν, ήταν να πάω μια βόλτα, να το φωτογραφήσω, να κάνω αυτό το βιντεάκι και φυσικά, να το ξημερώσω απόψε για πάρτη της, παρόλο που είμαι τέζα!
Ελένη είναι όμως αυτή, αγαπημένη φίλη, συγγραφέας (και όχι μόνο) που θαύμαζα και θαυμάζω, οπότε, ΧΑΛΑΛΙ ΤΗΣ!

"Καλοτάξιδο", Ελένη μου και "ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ" στη νέα σου στέγη!
Με την πρώτη ευκαιρία θα ενημερώσω και το "Διότι".
"Καλοτάξιδο" και το νέο σου blog!
Σου εύχομαι πάντα ευχάριστες αλλαγές στη ζωή σου!
Έτσι, μπράβο!
ΝΑ ΤΟΛΜΑΣ!

2 σχόλια:

Eleni Gika είπε...

Κατερινάκι μου γλυκό! Πάντα γρήγορη, τί λέω, αστραπή! Και πάντοτε συγκινητική! Ετοιμάσου διότι σου 'ρχομαι! Να πάρεις πολύ πιπέρι! Φιλιά κι αγάπη πολλή!

Τα χνάρια είπε...

Ωχ! Κατάλαβα! Παρακάτω θα με σοκάρεις, "ωραία μου" Ελένη! Για να ξεσπαθώσεις όμως εσύ, που ξέρω τη γραφή σου, κάποιο λόγο θα έχεις!
Με βάζεις σε μεγάλη αγωνία! θα το διαβάσω με δόσεις! Τι να κάνω; Να προλαβαίνω να πίνω και νεράκι, "πιπεράτη" μου, εσύ!!!
(Και δε σου φαίνεται!)
Έννοια σου φιλενάδα μου και θα σε περιποιηθώ, καταλλήλως!
Με αγάπη, όμως!
Και πέρα απ' την πλάκα, προκαταβολικά τα "Εύγε!"
Αυτή η σεμνοτυφία μας έχει φάει!
Άκου και τ' άλλο:
Χθες έκανα σπετζοφάι για μεζέ στους πελάτες μου για το τσιπουράκι τους και δεν πρόσεξα ότι πήρα καφτερές πιπεριές!
Έκαψα καναδυό, έτρεχα να τους σβήσω μετά και πέταξα και το ταψί! Τώρα θα τους "σερβίρω" Γκίκα!
Φιλάκια! Σε περιμένω, με το καλό!Καλά ταξίδια "επιστρέφοντας", γιατί σε βλέπω με μια βαλίτσα στο χέρι! Ο Ψυχογιός κάνει ταξιδάκια!Καλό για μας τους επαρχιώτες!
Α, και κάτι άλλο, σχετικά με το βιντεάκι.
Έχει άποψη του Ξενία και κάτι που θέλω να το γράψω, γιατί το θεωρώ "γούρι" για σένα, πίσω απ' αυτά τα δυο μυτερά βραχάκια ήταν ένα ζευγαράκι και δεν φαίνονταν! Μόνο όταν πήγα να τραβήξω πλάνα απ' τα πλάγια το είδα, το αγόρι μου χαμογέλασε, ανταπέδωσα και τους άφησα στον έρωτά τους. Φωτογράφιζα μόνο προφίλ!
Γούρι! Άντε οι αλλαγές να φέρουν κι ένα σύντροφο στη ζωή σου, να μη σε νιώθω μόνη!
Φιλάκια! Χάρηκα που ήρθες στα χνάρια μου!Άνοιξα να στείλω ένα μέιλ και χάρηκα ΤΟΣΟ, πολύ!