Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Αντίδωρο στην Γιώτα

....χωρίς πολλά πολλά λόγια...

Θα πάρω αερόπλανο και θα 'ρθω να σε κλέψω, ωραία Αιγιώτισσα!



Με αγάπη!

Πρώτη ανάρτηση:26/8/2010 11:33

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...Έλα εσύ, κι ας με...κλέψεις!!!!!!!!!!!!!!!
Ήδη τη φιλία μας και την καρδιά μας την έχεις, όπως λέει κι ο Δημήτριος ...
Με συγκίνησες, Κατερίνα μου. Σου επιστρέφω τη προσφορά αγάπης για το τραγούδι με το:
άντε για... για ...ύπνο Κατερίνα...
γιατί κουράστηκες πολύ...
και ιντερνετικά σου στέλνω
λευκή γαρδένια και φιλί...

Να γύριζα κι εγώ πίσω στα...50χρονά μου, ...τί θα έκανα;
τότε θα είμαστε...όμοια!!!
Ας είναι, Καλά να είμαστε!
Υιώτα-Δημήτρης

Τα χνάρια είπε...

Καλά να είμαστε, Γιώτα μου, όπου είμαστε ο καθένας μας και το κυριότερο να τα βρίσκουμε με τον εαυτό μας!
Μ' άρεσε που σ' άρεσε και εσένα και του Δημήτριου!
Κι εμένα μ' αρέσει ο ύπνος και λέω να τον χορτάσω αυτές τις μέρες, αν μ' αφήσουν!
Φιλιά πολλά κι αγάπη, μέχρι να "ξυπνήσω". (γυρίσω...)