Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΟΥ, Γιώτα μου!

Δεν ξανάγινε! Τι να σου κάνει; Ένα μυαλό χειμώνα, καλοκαίρι!
Τόσα τηλέφωνα έκανα σε Μαρίες, Παναγιώτηδες, για Χρόνια Πολλά, την Γιώτα, ούτε που μου πέρασε απ' το μυαλό!
Ούτε που σκέφτηκα ότι το όνομα Γιώτα βγαίνει απ' το Παναγιώτα!
Αχ, ρε Γιώτα μου! Πού χρόνος για τόσες σκέψεις;
Χίλια συγγνώμη, καλή μου φίλη!
Πολύχρονη, γερή, ευτυχισμένη!
Να χαίρεσαι και να σε χαίρεται η οικογένειά σου!
Να έχεις πάντα Καλές Εμπνεύσεις και Επιτυχίες στα πνευματικά σου έργα και ξανά "Καλοτάξιδο" το νέο σου βιβλίο: "Γραμμένα με αίμα"!

Αν μ' αγαπάς λιγουλάκι, σ'χώρα με για την καθυστέρηση στις ευχές και συνέχισε να μ' αγαπάς!ΠΛΙΖ!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...θα γίνει πόλεμος, βρε κορίτσι μου; Εσύ έχεις κάνει τόσες ευχές για μένα και για τις "γραφές" μου...!!! και ομολογείς ότι ξέχασες (!) ότι το Γιώτα είναι το μισό του...Παναγιώτα!!!! σπουδαία τα λάχανα! και μάλιστα τα...βλίτα -που αγαπώ... σε πίτα!

Τα λέμε τόσες φορές, κι αυτό μας μάρανε!
σε απορρόφησε η Ανατολή, νομίζω, που είναι ιδιαίτερα μεγαλοπρεπής.
Ευχαριστώ ακόμη μια φορά για το βιβλίο!!!!.
Σε φιλώ, Υιώτα, ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Όχι και σπουδαία τα λάχανα, Γιώτα μου!
Είμαι αδικαιολόγητη, αλλά εσύ ξέρεις πραγματικά πόσα έχω στο κεφάλι μου, πέρα απ' το ότι δουλεύω σα σκλάβα και κοιμάμαι. Ακόμα και η Ζαγορά, κούραση είναι για μένα, γιατί έχω καρφιά στον ποπό και δεν κάθομαι καθόλου.
Αυτή τη φορά την Ανατολή, με χίλια ζόρια την είδα. Δεν είχα κότσια όπως παλιότερα. Τα χνάρια με ξετίναξαν τελείως.
Τα λέμε, Γιώτα μου! Και πάλι πολύχρονη και πάλι συγγνώμη κι όσο για το βιβλίο σου, έχει πολλά θέματα για να σκαλίσουμε τον χειμώνα, Πρώτα ο Θεός!
Φιλάκια σε όλους σας εκεί!