Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Κλοπή απ' τα Εφτάνησα

Στα Εφτάνησα δεν έχω πάει, πήρα όμως μια φωτογραφία του Ντένη, απ' την Κεφαλλονιά! Κάτι είναι κι αυτό!


Ο Ντένης έγραφε στην Γιώτα:
Blogger Ο/Η Dennis Kontarinis είπε...

Καλημέρα αγαπητή μου Υιώτα.
Να πω κι' εγώ τα χρόνια πολλά στην κατερίνα παρ' όλο που το παράπονό μου είναι ότι δεν την βλέπω ποτέ στα Εφτάνησα.
Χρόνια της πολλά με υγεία και ευτυχία
Νάσαι καλά
Ντένης

Τετάρτη, Αύγουστος 25, 2010 8:07:00 πμ

Κι εγώ πετάχτηκα απόψε και του εξήγησα πως δεν προλαβαίνω πια, όπως παλιά. Αλλάξανε τα πράγματα... Και πάλι καλά! Αν ήταν άλλη στη θέση μου, ίσως νομίζατε κι ότι πέθανε! Θα είχε εξαφανιστεί απ' τα κοινά, προ πολλού! Έχετε χάρη που έχω το μικρόβιο της επικοινωνίας, αλλιώς...

Υπομονή, παιδιά! Θα ' ρθουν και ξεκούραστες μέρες! Πού θα πάει;

Δεν υπάρχουν σχόλια: