Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Στιγμές

Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ Καλή μας βδομάδα και καλές διακοπές σε όσους πηγαίνουν τώρα. Όσοι δουλεύουμε, καλά κουράγια! Υπομονή! Τα 100 πρώτα χρόνια είναι δύσκολα!

Χθες στις 12:31 π.μ. · ·

    • Ελένη Γκίκα Μπροστά στην αιωνιότητα, Κατερίνα... Φιλιά πολλά
      8 ώρες πριν · ·
    • Μαρία-Μέμυ Κατσαούνη
      Μηπως πρεπει να νοιωθεις και τυχερη που εχεις δουλεια σ αυτη την μαυρη δουλικη εποχη;
      Εχω γυρισει απο τον ΟΑΕΔ της περιοχης μου .
      Αναψα το κλιματιατικο ,την τηλεοραση ,εβαλα ενα ποτυρι παγωμενο κρασι και φανταζομαι.. κοιταζοντας τον πινακα μ...ε την θαλασσογραφια απεναντι μου ........
      .Κατερινακι......φιλακια............
      ..καλη δουλιτσα..........................
      Δείτε περισσότερα
      8 ώρες πριν · ·
    • Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ
      Λενάκι μου, φιλιά πολλά! Σε σκέφτομαι, αλλά ώς το να τηλεφωνήσω, μακρύς δρόμος! Συνεχόμενα ζόρια Ελένη μου και κούραση. Εσύ εύχομαι, όλα καλά!Φιλιά σε μαμά και μπαμπά!
      Θα τα πούμε μόλις βρω τον δρόμο μου, γιατί έχω χαθεί. Δουλειά και μια βαλ...ίτσα στο χέρι για τα έκτακτα.
      "Απομονή!" που έλεγε και η μάννα!
      Δείτε περισσότερα
      Πριν από 6 λεπτά · ·
    • Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ
      Μαρία μου, τι να σου πω, κορίτσι μου; Εύχομαι ότι καλύτερο για σένα και για όλο τον κόσμο. Εγώ ίσως είμαι σε χειρότερη μοίρα από σένα, γιατί έχω μόνο δάνεια, δουλειά χωρίς κέρδος, μόνο χαμαλίκα, έξοδα και κούραση. Κι ακόμα λέει, έρχονται πι...ο δύσκολες μέρες!
      Ο Θεός βοηθός σε όλους μας!
      Να περνάς καλά, να ελπίζεις και όλα θα πάνε καλύτερα! Υπομονή κι εσύ, κι εγώ!
      Φιλάκια!
      Δείτε περισσότερα
      πριν από ένα περίπου λεπτό · ·

  • Απ' το Φέισμπουκ.
Ευκαιρία να σχολιάσω το θέμα κι εδώ.

Δεν ξέρω αν ο κόσμος πήγε διακοπές.
Δεν ξέρω αν ο κόσμος ζεσταίνεται και δεν κυκλοφορεί έξω.
Δεν ξέρω αν ο κόσμος φοβάται τον χειμώνα και κάνει οικονομία.
Δεν ξέρω αν οι τσέπες του κόσμου είναι άδειες ή έχουν καβούρια...
Δεν ξέρω αν ειδικά το δικό μου μαγαζί δεν τους αρέσει ή εγώ και η φάτσα μου, πάντως τέτοια νέκρα, δεν έχω ξαναδεί!

"Μα, ούτε τουρίστες στο δρόμο;"

Κι οι ταξιτζήδες τα ίδια λένε. Και τα γύρω μαγαζιά.

Πράγματι, "ο Θεός βοηθός!" σε όλους μας!
Ας είμαστε γεροί, τουλάχιστον και "της φυλακής τα σίδερα είναι για τους λεβέντες!"



Όλοι θα ζήσουμε, παιδιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: