Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ







ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με Ελπίδα!

6 σχόλια:

Drmakspy είπε...

Χρόνια πολλά και καλή δημιουργική χρονιά Κατερίνα μου.

Αστοριανή είπε...

Χρόνια Πολλά! κι εσύ, ξενύχτισσα;
μαζί συνατηθήκαμε, για τις ευχές... σε θυμήθηκα, κλείνοντας τη νέα ...ανάρτηση!
Ευχές, φιλιά και...αγκαλιές,
Υιώτα Στρατή, Νέα Υόρκη!

Τα χνάρια είπε...

Χρόνια Πολλά και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2011, Σπύρο μου! Εύχομαι ολόψυχα, να σου φέρει τα καλύτερα, γιατί το αξίζεις!

Τα χνάρια είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, αγαπημένη μου, Γιώτα! Εύχομαι ο Άι Βασίλης να σας φέρει τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ, φέτος, σε όλους τους τομείς!
Με το καλό τα εγγονάκι και μετά οι πνευματικές επιτυχίες!
Να είστε γεροί και όλα θα έρθουν!
Αν σου έγραφα κάθε στιγμή που σε (και σας) θυμάμαι, θα μας είχαν παρεξηγήσει!
Φιλιά πολλά κι από μένα! Θα τα πούμε με την πρώτη ευκαιρία! Εντάξει;
Να θυμάσαι πως σε θυμάμαι (σας) και όχι μόνο!

Justine's Blog είπε...

Καλή Χρονιά Κατερινάκι μου,
Με τη φτερούγα σου να μας σκεπάζεις όλους και όλες. Να στέκεσαι ακλόνητο κυκλάμινο του βουνού με πολλές όμορφε εμπνεύσεις.
Φιλί γιορτινό

Τα χνάρια είπε...

Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, αγαπημένη μου Ιουστίνη, με πολλές εγκάρδιες ευχές για Υγεία, Αγάπη, πολλές Καλές Εμπνεύσεις και μεγάλες πνευματικές επιτυχίες! Όλα τα καλά του κόσμου σε σένα και στην οικογένειά σας, γιατί σας πάει το χαμόγελο και το αξίζετε!
Όσο για τις φτερούγες μου...τσακίστηκαν λίγο, κουβαλώντας τους δίσκους, αλλά ελπίζω σε διαρκείας άδεια... το 2011. Θα δείξει...
Φιλιά πολλά, νέας εσοδείας, απ' τον νέο χρόνο που κατέφθασε ήδη.
Καλή μας χρονιά, Ιουστίνη μου!