Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Καθυστερημένο "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!"



Ένα μεγάλο "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ που με φιλοξένησε στις σελίδες του!

(Πολύ καθυστερημένο, βέβαια, αλλά... εδώ... σκληρά εργαζόμενη Κατερίνα!)

4 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Όσο εσύ δουλεύεις η φήμη σου και η τύχη σου ταξιδεύουν.
Να 'σαι καλά, μωρέ Κατερίνα, και πάντα με τα ωραία σου!

Υ.Γ. Κάνε κάτι όμως με τα σχόλιά σου εδώ... παιδεύουν πολύ (εμπιστευτικά)

Τα χνάρια είπε...

Πού τα είδες (ρε) Στράτο μου, να τους στήσω καρτέρι, να τα δω κι εγώ;
Κι εσύ να είσαι καλά, Στράτο μου! Καιρός να δείξεις εσύ "τα ωραία σου", γιατί εγώ κουβαλάω στον ώμο κάθε μέρα τον υπολογιστή, αλλά δύσκολα ανοίγει!

Με τα σχόλια, αφού σου έχω ξαναπεί: Δεν αντέχω το άγχος των διαφημίσεων, ειδικά τώρα που δεν προλαβαίνω, ούτε να γράψω!
Απ' το να τα κλείσω τελείως, δεν είναι καλύτερα έτσι;
Φιλιά πολλά, φίλε μου και υπομονή για καλύτερες μέρες! Πούν'τες;

Αστοριανή είπε...

... ας το έχεις στον ΄΄ωμο '' σαν το ...δισάκι...
για να θυμηθώ ένα κάποιο τραγουδάκι...
...
κι ο Στράτος, ξέρει τί γράφει!
Μα,
ας 'εχεις εσύ "δουλειά"
κι ας μη παρακολουθείς
σχόλια και...σχολιαστές! εμάς, δεν μας πειράζει, σ' αγαπάμε και καταλαβαίνουμε.
Μια κάποια ώρα θα έρθει και το άρωμα της "σπιτικής λεμονιάς" όπου ολάνθιστη, φέτος, μας έχει τρελάνει...
Φιλάκια,
Φίλη μας,
Υιώτα-Δημήτρης,
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Αχ, ρε, Γιώτα! Το άρωμα άργησε να φτάσει πολύ!
Αρκεί όμως που είμαι ζωντανή και το μύρησα η ίδια! Μεγάλη υπόθεση! Τι θα κάνω με σένα, δεν ξέρω! Αυτό εννούσε ο Στράτος; Κι εγώ πως να καταλάβω; Γράψ' τε, ντε, δυο λόγια παραπάνω!Αφού ξέρετε ότι είμαι (σχεδόν) εκτός!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ρε, ΠΑΙΔΙΑ!Επιφυλάσσομαι για όταν θα είμαι πιο "ελεύθερη". Τώρα, δεν είμαι! Υπομονή!
Να είστε καλά, να περνάτε καλά! Μόλις μου κατέβασε απ' το πατάρι ο γιος μου τις κούτες με τα Χριστουγεννιάτικα.
Ακόμα και γι' αυτό έχω αργήσει! Έλεος!
Φιλάκια!
Να έχουμε "Καλές Γιορτές" και Καλύτερο ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ!