Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Στολίδι μου η Ελπίδα!


























Απόψε αξιώθηκα ν' αρχίσω να στολίζω το σπίτι. Ξεκίνησα απ' το Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Το συναρμολόγησα και πήγα να φέρω τα φωτάκια και τα στολίδια.
Εκεί που δοκίμαζα τα φωτάκια αν καίνε, ακούω ένα "κρατς κρατς" μέσα απ' τα κλαδιά του δέντρου, τρόμαξα!
Όταν είδα την Ελπίδα, τρελάθηκα!
Έτρεξα για την φωτογραφική, φυσικά!
Χάρηκα!
Αυτό το γατί άρχισε "να στολίζει" την ζωή μου!
Μ' αρέσει!

"Καλές Γιορτές", παιδιά!
"Χαρούμενα Χριστούγεννα!"

Υγεία, Αγάπη, τα κυριότερα!
Όλα τ' άλλα θα έρθουν!

Κι αν δεν έρθουν, θα τα "φέρουμε" εμείς!

9 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...αυτό, παιδί μου, ΔΕΝ είναι γατί!!! πονηρή αλεπού μάλλον θα είναι! Πότε τό έμαθες να ...κλείνει μάτι!!! πολύ καμωματού η Ελπίδα σου, Κατερίνα μου... Σίγουρα θα της γράψεις ιστορία, ας ... την πούμε; ...το γατάκι που έφτιαξε τη φωλιά του στο χριστουγεννιάτικο δέντρο...
η κάτι διαφορετικό. Καλέ, μήπως του κρέμασες κανένα πλαστικό ποντικάκι... κι έψαχνε να το βρει;;; λες κι έπαιζε στην αυλή σας, μοιάζει!Τώρα γελάω, και να είσαι καλά γι αυτό, διότι είχα κάτι μέρες, άστα!
Η Όλγα μας, καλά είναι, ο "διάδοχος" αρχίζει να παιζει ποδόσφαιρο...
Τί κάνει η Λένα;
Δώσε μια αγκαλιά σε όλους σας,
Πάντα με αγάπη,
Υιώτα

Τα χνάρια είπε...

Καλημέρα, Γιωτάκι μου! Σε σκεφτόμουνα εντόνως σήμερα. Χαίρομαι που η Όλγα μας είναι καλά και ο μικρός θα μας βγει ποδοσφαιριστής! Να είστε καλά! Λίγη ακόμα υπομονή! Μετά θα πρέπει να αγοράσετε μπάλλα γερή!
Το γατί έλλειπα και ξεψάρωσε. Αλλωνίζει σ΄όλο το σπίτι και δεν το ήξερα. Ο Τάσος το δασκάλεψε, σίγουρα! Μ' αρέσει που το πήρα για τον κήπο μου! Τώρα θα πρέπει να το πάω και σε γιατρό, πράγμα που δεν κάνω ούτε για τον εαυτό μου. Είναι αξιαγάπητο, Γιώτα μου και πολύ χαδιάρικο. Το ματάκι είχε κάποιο πρόβλημα απ' την αρχή. Εγώ το είπα ψύξη. Με ζεστασιά και χαμομηλάκι καλυτέρεψε και είπα πέρασε, μα στις φωτογραφίες το έκλεινε. Ίσως το ενοχλούσε το φλας. Θα δείξει, αλλιώς, στον γιατρό.
Είδες; Εσύ θα έχεις εγγονάκι κι εγώ γατάκι!
Μια χαρά!
Άσε παιδί μου να γράψω για τα χνάρια! Για γατάκια έγραψα!
Η Λένα είναι μια χαρά! Έρχεται σε λίγες μέρες και με απείλησε πως αν δεν στολίσω δέντρο, δεν θα έρθει!
Τι να κάνω κι εγώ... στόλισα. Δεν είχα κέφια φέτος, ούτε και χρόνο. Του χρόνου καλύτερα, εύχομαι!
Φιλάκια στην οικογένεια. Θα σου τηλεφωνήσω σύντομα. Σήμερα εδώ είναι ανοιχτά όλα τα μαγαζιά. Πάμε για δουλίτσα, να μαζέψουμε κανένα φράγκο! Θα πέσει πείνα!
Ήταν τα φεγγάρια, Γιώτα μου! Εκεί να αποδίδεις τις δυσκολίες.
Φιλάκια!

Αστοριανή είπε...

" ... Σήμερα εδώ είναι ανοιχτά όλα τα μαγαζιά. Πάμε για δουλίτσα, να μαζέψουμε κανένα φράγκο! Θα πέσει πείνα!..."
Eίθε, κούκλα μου!!!!!!!!!!!
...και για πρόσεχε, στο δρόμ ο... εδώ μας δείχνουν όλα τα "στραβ'α"... ότι μπορεί να σε κλέψουν και για δυο ευρώ!
Για πρόσεχε! μη σε πλησιάσουν με κανένα αιχμηρό αντικείμενο και σύ... πανικοβληθείς...
Πρόσεχε!
πρόσεχε!
ο κόσμος έχει χάλια (κι εδώ δεν πάει πίσω... άστα!)
μα όταν είσαι μόνη σου, δεν είναι και τόση ασφάλεια!!!!!!!
Πρόσεχε, καλή μου.
θα τα πούμε, σ'ιγουρα
Με την αγάπη μου, χαιρετισμούς σε όλους,
Υιώτα
και Δημήτρης

Μηθυμναίος είπε...

Χαδιάρα η γατούλα σου, Κατερίνα!
Σου στέλνω κάτι ευχές και λίγη αγάπη να τα βάλεις σ' ένα κλωναράκι στο δέντρο σου, σα το στολίσεις.
Σου εύχομαι λοιπόν για τις γιορτινές μέρες να μη λείψει το χαμόγελο απ' τα χείλη σου, η ομορφιά απ' το βλέμμα σου κι η ευαισθησία απ' την ψυχή σου. Για τη νέα χρονιά εκπλήρωση ονείρων και στόχων!

Φιλάκια!!!

Τα χνάρια είπε...

Να σε σκοτώσουν μπορούν, Γιώτα μου, για δυο ευρώ! Τ' ακούμε κι εμείς στην τηλεόραση. Εδώ στην επαρχία δεν έχουμε πολλά κρούσματα ακόμα, ευτυχώς!
Αν έρθουν σε μένα κλέφτες, θα τους κεράσω καφέ! Εν ανάγκη, θα τους πω και το φλυτζάνι που ακόμα δεν έμαθα!
Αχ, ρε, Γιώτα! Σ' ευχαριστώ για την αγάπη σου!
Ένα πουλί πέταξε κατά κει, σήμερα! Θα σου φέρει χαιρετίσματα!
Καλές Γιορτές, αν και θα τα πούμε, ελπίζω!
Αχ, κι αυτή η ελπίδα! Αν δεν την είχαμε, τι θα κάναμε!
Φιλάκια σε όλους, Γιώτα μου!Τα λέμε!

Τα χνάρια είπε...

Στράτο μου, τι ωραίο μήνυμα!!! Να είσαι καλά, φίλε μου! Το αυτό επιθυμώ και δι εσάς!
Ποιο χαμόγελο; Πάει αυτό! Δεν προλαβαίνω, ούτε να χαμογελάσω!
Την αγάπη σου την κρέμασα στην κορφή, μαζί με τ' αστέρι, ήδη, Στράτο μου!
Η Ελπίδα που θυμίζει Χαδιάρα (το γατί του παιδικού βιβλίου) παραθυμίζει και είμαι προβληματισμένη... Θα δείξει αν θα συζήσουμε, γιατί, ποιος απαρνιέται την Ελπίδα, ακόμα κι αν είναι "προβληματική";
Ομορφιά... Χμ...
Ευαισθησία... Αυτή μ' έφαγε!
Νέα χρονιά: Να κάθομαι!!!
Ευχαριστώ για όλα, φίλε μου! Μόλις καθήσω, θα τα πούμε! Ως τότε, υπομονή!

Τα χνάρια είπε...

Προς φίλους στο γιαχού:
Ζω! Υπομονή!Σας αγαπάω και σας σκέφτομαι, απλά, κουράζομαι πολύ και δεν προλαβαίνω τίποτα αυτή την εποχή.
Να περνάτε όλοι καλά!
Καλές Γιορτές! Ευτυχισμένο το 2011! Κ.λ.π.!
Σ'χωράτε με για την απουσία μου και αγαπάτε με, αν μπορείτε!
Με αγάπη, Κατερίνα!

Αστοριανή είπε...

...ας έχουμε και λίγη... ανάπαυλα...

Για να σε...πεθυμήσουμε, εννοώ!!!!!!

Αχ! Κατερίνα μου, Κατερίνα μας!
Η σιωπή-ανάσα σου, διαπερνάει τους τοίχους της υποκρισίας ορισμένων...
Σε σκεπτόμαστε,
σου ευχόμαστε τα καλύτερα,
για μένα, προσωπικά, η Υγεία είναι το πρώτο που πιστεύω...
Θα τα πούμε, σύντομα,
χάδι στην Ελπίδα σου...
Υιώτα
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Γιώτα μου, αυτή την Υγεία, ψάχνω! Εδώ σαράβαλο!
Το να με "πεθυμήσετε"... δεν μ' αρέσει, ούτε που θα το επιδίωκα ποτέ! Προτιμώ να είμαι κουραστική και παπαγαλάκι, αρκεί να το μπορώ και να το θέλω! Πάντως, η αλήθεια είναι πως μου λείπει πολύ η ιντερνετική επαφή, ενημέρωση και η χαλάρωση συνάμα. Υπομονή! Άμα τα καταφέρω στις γιορτές, θα ξεφαντώσω!
Φιλιά, κ.λ.π.