Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Ιαματικό πρωινό τσιγάρο

Έψαχνα για ένα ιαματικό τσιγάρο, πριν φύγω για δουλειά.
Βρήκα στον Γιάννη Τσίγκρα.
Είχε περισσευάμενα ο Αλέξανδρος στην αριστερή του τσέπη.
"Είμαι ή απουσιάζω;" σκεφτόμουνα κι εγώ, πρωί πρωί...
"Είσαι... αλλά, "αλλού..." απάντησε η δεύτερη εσωτερική φωνή. "Τρελοκόριτσο... θα περάσει! Πάρε τα πόδια σου. Άργησες!"
"Τα πόδια μου..."
"Μην είσαι κουτή, θα φυτρώσουν καινούργια πόδια στη θέση τους, δεν το ξέρεις ότι τα πόδια ξαναφυτρώνουν;"
Χαμογέλασα... Δεν το ήξερα.

Ο ουρανός φαίνεται συννεφιασμένος. Είναι όμως, μέρα. Μια καινούργια μέρα, κι ας μην έχει ήλιο... Κι αν δεν έχει σήμερα, είχε χθες, θα έχει αύριο, μεθαύριο...
Είχε στου Γιάννη. Στις αναμνήσεις του...
Και στις δικές μου.

... Το τσιγάρο τελείωσε. Πρέπει να έχω δικά μου μέσ' στην τσάντα.

Ένα, για τον δρόμο...
Κοιτάζοντας τον δρόμο...

Βρέχει.

2 σχόλια:

Τα χνάρια είπε...

Ο/Η giannismalamousis σας έστειλε ένα σύνδεσμο για ένα ιστολόγιο:

Κατερινακι μου αρεσε Χρονια μου πολλα σημερα δεν ξερω ποσο θα γινω τι σημασια εχει.cu

Ιστολόγιο: "Τα χνάρια", το καφενείο του "κυκλάμινου βουνού"
Ανάρτηση: Ιαματικό πρωινό τσιγάρο
Σύνδεσμος: http://tokafeneiontoukyklaminou.blogspot.com/2010/12/blog-post_29.html

Τα χνάρια είπε...

Καμία σημασία, Γιάννη! Όσο αισθάνεσαι! Πολύχρονος και όλα του κόσμου τα καλά, δικά σου!