Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Είναι ΟΛΑ, ΕΛΠΙΔΕΣ!

Είναι ελπίδα! http://www.tem-magnisia.gr/index.php



Δίκτυο Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης Μαγνησίας

Λόγω τιμής

Τράπεζα Χρόνου Γυναικών Ευρώπης (Ελληνικό Δίκτυο)

http://www.ovolos.gr/ ΟΒΟΛΟΣ

ΣΚΟΡΟΣ http://skoros.espiv.net/

Υγ. Θυμίζουν παλιές δύσκολες εποχές...
"θα σου δώσω ένα τενεκέ λάδι, έλα να μαζέψεις ελιές".
"Θα σου δώσω πατάτες, έλα να πλύνεις..."

Κι όμως... γυρίσαμε εκεί! Ας οργανωθούμε, τουλάχιστον! Τίποτα δεν είναι ντροπή, όταν είναι ΤΙΜΙΟ!

5 σχόλια:

Τα χνάρια είπε...

Θυμήθηκα και το:
"Θα έρθω κι εγώ να σιδερώσω (με την μάννα μου), αλλά θα μ' αφήσετε να δω τον Καραγκιόζη και την Σουβλίτσα!..."
Ναι, και τον Άγνωστο Πόλεμο και άλλα...

Τα χνάρια είπε...

Θα σου δώσω, θα μου δώσεις...
Μου χτυπάει πολύ άσχημα... Είχα μάθει μόνο να δίνω. Απόψε, βλέποντας αυτές τις σελίδες είδα πως δεν είναι ντροπή, τελικά!
Λοιπόν: Ζητάω χρόνο! Ποιος έχει περίσσευμα;

Αστοριανή είπε...

...Υπερπλήρης!ειδικά τώρα... εκ τούτου,
δεν έχω ...χρόνο να δώσω...
...κάτι στιγμές μένουν, και μια γωνιά ξεχωριστή από την καρδιά μου...
Κατερίνα μου γλυκιά,
θα σου πω το μονοπάτι της, να με βρεις ...
Φιλάκια,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Αστοριανή είπε...

..σου έστειλα να βρεις το...μονοπάτι στην μικρή γωνιά της ήδη φορτωμένης καρδιά...
και δεν το δέχτηκε τούτο το...
το εξαφάνισε.!!!
Προσπαθώ πάλι, θα δούμε!...
με αγάπη Υιώτα, ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Δεν εξαφανίζει τίποτα, Γιώτα μου! Ειδικά τα μονοπάτια της καρδιάς σου! Φιλάκια και υπομονή!