Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Άνοιξε το παράθυρο



Ήθελα ένα παράθυρο...
Ανοιχτό.
Τα μαγαζιά ήταν κλειστά.
Έψαξα για μπογιές...
Αυτές βρήκα.
Μόλις που προλάβαινα να σοφατίσω τις τρύπες, να βάψω και να μπαλώσω την ζημιά... πριν έρθουν οι πελάτες. Σε λιγότερο από εικοσάλεπτο άνοιξε ένα χαζό παράθυρο...
Στους άλλους άρεσε.
Δε βλέπω την ώρα να το σβήσω και να "ανοίξω" ένα καλύτερο...


4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Yπέροχο! από πάνω εως κάτω... Ζωντανό! Παραμιλούσα λες και ήμουν εκεί!
Σημαδιακό το όνομα. ...και το παράθυρο? ζητά μια υπογραφή! Μη το χαλάσεις! είναι θέμα για φιλική συζήτηση...
Μια κάποια ώρα, θα το φωτογραφήσεις πάλι, με φίλους κ.λ.π.... Μη το χαλάσεις!

Εύχομαι όλα να πάνε κατ' ευχήν.
και τούτη σου η ανάρτηση, μοσχοβολάει "Κυκλάμινο"!
Να είστε όλοι καλάπάντα με αγάπη,
Υιώτα-Δημήτρης.

Στερνή μου γνώση είπε...

Ο/Η Αστοριανή άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Άνοιξε το παράθυρο":

Yπέροχο! από πάνω εως κάτω... Ζωντανό! Παραμιλούσα λες και ήμουν εκεί!
Σημαδιακό το όνομα. ...και το παράθυρο? ζητά μια υπογραφή! Μη το χαλάσεις! είναι θέμα για φιλική συζήτηση...
Μια κάποια ώρα, θα το φωτογραφήσεις πάλι, με φίλους κ.λ.π.... Μη το χαλάσεις!

Εύχομαι όλα να πάνε κατ' ευχήν.
και τούτη σου η ανάρτηση, μοσχοβολάει "Κυκλάμινο"!
Να είστε όλοι καλάπάντα με αγάπη,
Υιώτα-Δημήτρης.

Στερνή μου γνώση είπε...

Γιώτα μου, δεν ξέρω που πήγε το σχόλιο. Ευτυχώς που ήρθε στο γιαχού!
Καλημέρα, Καλή βδομάδα!
Σ' ευχαριστώ Γιώτα μου, για τα καλά σου λόγια!
Είναι πολύ νωρίς ακόμα για μεγάλες αλλαγές στο μαγαζί. Τόσο εγώ, όσο και οι πελάτες έχουμε ανάγκη απ' την "μυρουδιά" του Νίκου.
Σ' αυτό το μαγαζί όλα είναι σημαδιακά.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Θα τα γράψω όμως όλα μαζεμένα, μόλις αποκτήσω καλύτερο ωράριο.
Το παράθυρο είναι ακόμα έτσι.
Ακόμα και τα χαζά, τα συνηθίζεις!
Φιλάκια πολλά!

Στερνή μου γνώση είπε...

Α, δεν πάει καλά ο μπλόγγερ! Τώρα το εμφάνησε!