Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Μια "Καλημέρα" μην την ξεχνάς...



Τώρα που έμαθα να ζώ χωρίς εσένα...τώρα που οι μνήμες μου γυρνούν απο τα ξένα...απ΄τη ζωή μου όταν περνάς μια καλημέρα μην τη ξεχνάς..
Τόσα ανελέητα η μέρα μας τα παίρνει..η νύχτα στο όνειρο απρόσμενα τα φέρνει..όπου και άν εισαι όταν ξυπνάς...μια καλημέρα μην τη ξεχνάς..
Λένε πώς χάθηκες δε σε συνάντησε κανείς ως σήμερα..σαν να'σουν πρόσωπο που επινόησα μάτια μου ανήμερα..
Λένε πώς χάθηκες μα ήσουνα εγώ ως άλλο τίποτα...μα ήσουνα εγώ και εγώ φοβόμουνα μάτια μου ανύποπτα...

Λένε πως χάθηκες, δεν σε συνάντησε... κανείς 9 μέρες, τώρα...

Όπου κι αν είσαι όταν "ξυπνάς", μια "Καλημέρα", μην την ξεχνάς...

Στις δύσκολες στιγμές, κοιτάζω αν με "βλέπεις"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: