Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" τον Παντελή Σκαφιδά για την δωρεά βιβλίων!

Εδώ και μέρες ο Παντελής Σκαφιδάς που είναι ποιητής και συγγραφέας και τελευταία γνώρισα, με αφορμή την εκδήλωση στα χνάρια "Τα γραπτά μένουν", μου χάρισε μια σακούλα με βιβλία!
"Ότι θέλεις καν' τα!", μου είπε.

Του είπα πως αρχικά θα μπουν στα ράφια της Βιβλιοθήκης των Χναριών και μετά, όπως όλα μου τα βιβλία, θα καταλήξουν
στην Δημόσια Ιστορική Βιβλιοθήκη Ζαγοράς।


"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" και δημόσια τον Παντελή και του εύχομαι "Καλές Εμπνεύσεις" και "Καλή επιτυχία στα όνειρά του!"

Επειδή το σκανάρισμα απαιτεί πολύ χρόνο, τα φωτογράφησα στον παραπονεμένο μου κήπο!

Κάποια στιγμή θα κάνω κι εκείνη την περιβόητη λίστα όλων των βιβλίων που είναι για δανεισμό.

Υπομονή ως τότε, αν και οι δανεισμοί έχουν αρχίσει πριν καλά καλά οργανωθεί η βιβλιοθήκη. Απλά, καταγράφω ποιος το πήρε, στοιχεία του, και πότε το έφερε.

Όλα δυστυχώς θέλουν τον χρόνο τους... κι αυτός δε δείχνει να με βοηθάει, καθόλου!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...ό,που και να τα "έδειξες"
αρκεί που το ικανό χέρι σου τ΄ακούμπησε! και τους έδωσε ζωή!
Να είσαι πάντα καλά, Κατερίνα μας,
Υιώτα
αστοριανή,
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Γειά σου, ρε Γιώτα μου, με τον καλό σου λόγο! Μα γι' αυτό μου τα έδωσε ο Παντελής! Ήξερε πως εγώ θα τα "περπατήσω", γενικώς και ειδικώς!
Φιλάκια, Γιώτα μου! Διόρθωνε εσύ ορθογραφικά λάθη, γιατί εγώ παθαίνω κρίσης καθαρεύουσας όταν βιάζομαι!

Τα χνάρια είπε...

Pantelis Ska
Ευχαριστω και οιδιος Κατερινα, για την γνωριμια μας , εποικοινωνια και συνεργασιαμας .... Που παρεπιπτοντως μαζι "Με την πορεια του πνευματος' του Μουτσοπουλου, Τις ""σπουδες ' του Χατζη τ-΄την έπανασταση΄... Σου αφησα .. ""Και την Γυναι...κα΄με το κοπαδι' Της μαριας Κυρτζακη........ Μου αρεσε πολυ το δεσιμο που εκανες με το τραγουδι του Δημητρη Μητροπανου '' Ολα εδω μενουν''...... Καλη συνεχεια και επιτυχια στο εργο σου και στην δυναμη και κουραγιο , που βρισκεις παλευοντας και αγωνιζωμενη και με τον χρονο , απο προσωπικες σου αναγκες και δυνατοτητες.....//

Τα χνάρια είπε...

Εγώ "Ευχαριστώ", Παντελή!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στη ζωή σου και στα όνειρά σου!